All Categories

News

Andate cun Responsabilità, Torna cun Sicurezza - u staffu di debugging d'oltremare di a Cumpagnia JWELL hè tornatu triunfante

Tempu: 2022-03-01 Commentu: 9

18-Jan-2022, cù fiori è applausi, esprimemu a nostra cordiale accolta è altu tributu à i nostri culleghi chì sò tornati da u debugging d'oltremare. Vogliu estenderà e mo sincere simpatie à i mo culleghi chì sò sempre in u situ di travagliu d'oltremare è facenu u so megliu per serve i clienti. Vogliu sprime u mo più altu rispettu è a gratitudine sincera à tutti i culleghi d'oltremare in viaghji d'affari è e so famiglie chì si battenu in prima linea di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie d'oltremare è anu fattu cuntributi pusitivi à u sviluppu di alta qualità di JWELL.
L'annu 2021 serà un annu straordinariu. Per purtà un sustegnu abbastanza di fiducia à i clienti stranieri, pigliate l'iniziativa di risponde à a implementazione di a cumpagnia. Sutta a situazione severa di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, tuttu u persunale, cù un forte sensu di missione è rispunsabilità, si mette à a sfida, s'impegna valentemente a rispunsabilità, porta avanti u spiritu di cummattimentu di a Cumpagnia JWELL "pò suppurtà difficultà, pò cummattiri" è mantene a prima linea oltremare.

1

2

3

Da ghjennaghju 2022, più di 30 impiegati di JWELL anu travagliatu in Turchia, Uzbekistan, Vietnam, Germania, Egittu, Russia è altri fronti anti-epidemie d'oltremare malgradu e difficultà, è u più longu hà travagliatu oltremare per più di 300 ghjorni. Servinu à i clienti in tuttu, per permette à i clienti di vede u valore di i nostri prudutti è u serviziu prufessiunale. Avemu ottinutu risultati eccellenti in a battaglia contr'à l'epidemie, chì ùn hà micca solu guadagnatu elogi è ricunniscenza da l'utilizatori, ma ancu stabilitu una basa solida per u persunale di JWELL per sviluppà continuamente i mercati stranieri è accelerà u ritmu di u sviluppu internaziunale.

4